Rob Brockhus ontmaskert Lieg en Bedrieg Kabinet als ‘Mega-Dieven’ die straffeloos ‘Jan met de Pet’ beroven.

(door Rob Brockhus (redacteur SDNL))

AMSTERDAM-NOIR-Dag Jan Born van EenVandaag, wil je mij toch maar even opbellen? 035-xxxxx . Gisteren hoorde ik dat Nederland op de Rutte Junckervierde plaats staat van de meest concurrerende landen ter wereld. Wouw, wat geweldig nieuws.Graag zou ik willen weten welke drie andere landen nog sterker kunnen concurreren met de race naar de bodem.Lijkt mij Gefundenes Fressen voor de meest sociale partijen in het parlement in het debat van de Financiële Beschouwingen vandaag.Als nieuwsfeit mag Nieuwsuur of Een Vandaag dan het resultaat daarvan aan de kiezers voorleggen vind ik.Goedendag redactie, vanavond de herhaling gezien van Nieuwsuur met Kees Vendrik van de Algemene Rekenkamer.Vendrik gaf geen antwoord op de vraag naar de effecten van de 50 miljard bezuinigingen. Hij deed niet anders dan boekhouderen.Bijgaand stuur ik u wat de reële effecten zijn van het kabinetsbeleid vanaf 2009.

View original post 248 woorden meer

Geef een reactie

