Blossom Goodchild met de Galactische Federatie van Licht, 14 maart 2015

Op weg naar Zielsvreugde

image



Blossom: Hallo daar. Ik vroeg me af vandaag of ik jullie iets kon vragen over dat wat meer en meer ‘interessant” voor me wordt. Soms, als ik buiten ben tussen veel mensen, VOEL ik me alsof ik midden in een soort computerprogramma zit. Dat is de enige manier waarop ik dit kan beschrijven… en terwijl degenen die er naar kijken “Het Spel” best belachelijk vinden, op een of andere manier. Kunnen jullie hierover met me schrijven en me misschien wat duidelijkheid geven? Ik wil graag, indien mogelijk, dat jullie vandaag niet door mij heen spreken, omdat ik voel dat er vragen zijn die ik moet stellen. Oh! Sorry! Goeie morgen!

Federatie van het Licht: en ook de Groeten uit de Grootste Liefde aan jou.

Deze zaak is inderdaad ingewikkeld … en niet iets waar je Lichtjes in kunt komen. Er is ruimte voor veel verwarring vanwege de enormiteit van de…

View original post 1.760 woorden meer

Geef een reactie

